länge sedan, igen :D


hehe ja jag är inte så duktig på att uppdatera ;) men det händer inte jätte mkt i mitt liv förutom jobb, churre och DENNIS såklart :)

har varit på en terräng träning, och de gick helt okej, och har hoppat lite hemma med churre och de går väldigt bra :) så vi ska starta vår första tävling på söndag så de ska bli mkt intressant och de hur de går, men man måste ju börja ngn gång !! så har några tävlingar inplanderade framöver... :)

dennis han har böjrat säga lite ord, fast han nog inte fattar det egentligen, men titta, där och ja är hans favorit ord :P haha... söta unge ! han älskar sitt dagis, vinkar till mig när jag ska gå och börjar leka direkt, vill knappt med hem hehe!

har även fått ordning i min lägenhet, jag och jenny tog en ryck i fredags , skulle ju ha en liten förfest här på lördagen.. det gick ju bra tills vi kom till ystad, det blev bråk.. otippat, NEJ ! så det blev lite polisanmälningar och så... och det var en kille som gick på mig, sparkade mig så hårt över låret så jag har fått en skit stor "lårkaka" men men är man efterbliven så är man...

nej nu ska jag försöka bota min förkylning och sova lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0