1 APRIL


då sitter man på jobbet igen, efter olyckan har jag bara jobbat någon gång men det är skönt att vara tillbaka fast detär drygt att gå upp på morgonen...

annars händer det inte mkt i mitt liv, har varit på 1 hoppträning med churre som gick super bra :D och sen har jag varit på 2 terräng träningar... andra gången var churre mannen riktigt duktig, hans mamma som ska våga lite mer bara ;) men de kommer, med tanke på olyckan och så så är jag fortfarande lite nervös.... så det är tur man har en sådan duktig pojke :)))))

nej nu måste jag göra lite nyta innan det är dags att gå hem om en timme... skriv gärna en kommentar om ni vill att jag ska skriva om ngt speciellt :)


tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tell us everything :) haha

2011-04-06 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0