mmmmmm

allt är upp och ner nu för tillfäller. JÄTTE JOBBIGT !
jag och rikard har som sagt gjort slut. enligt ALLA andra så var jag otrogen mm.. men som vanligt ska ju ngn ha felet och i detta fallet var det mitt. trött på alla jävla anklagelser... tror ni jag mår bra då?? har gått ner 8kg på nästan ingen tid, äter inte som jag borde, orkar ingenting.. det ända jag orkar med är dennis ! han är den som betyder mest för mig !
att jag snackar mer med en kille nu är jag kanske snackar med en tjej är ingen annans problem än mitt eget.. vad jag snackar med M om är också mitt problem, MITT LIV !
sköt ni erat liv, så sköter jag mitt !!
jag och rikard är inte ovänner...och kommer inte bli det heller.. fast jag vet där är många som hoppas de..

åhh jag orkar inte skriva mer... blir bara ledsen och irriterad !

hejdå !


folk som lägger sig i mitt liv, måste ha för mkt fritid eftersom de är så viktigt !! SUCK!


Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till med allt, och hoppas det löser sig..

Skönt att du och Rikard kan vara vänner iaf, för Dennis skull :)

2011-02-04 @ 22:24:44
URL: http://emmiisz.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Strunta i alla andra..Ni vet bäst själva hur de ligger till...Skulle någon av er träffa någon ny ni trivs tillsammans med någon gång är ju de bara toppen ! Folk har helt enkelt inget bättre för sig än att snacka skit om andra !

2011-02-05 @ 10:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0