helgen...


ja vad har jag/vi gjort i helgen?

fredags var vi hos jenny och dennis, dennis tatuerade mig... riktigt snyggt blev det och ont gjorde de haha ! men men jag gillar tatueringar och detta var inte min sista :P denna är inte riktigt klar men den ska läka lite sen så ska vi göra klart den :) annars hände det inte mkt den fredagen! 

lördag så var jag och nadja iväg med churre hon fick rida lite, och ja jag med ju men iaf :P sen så blev lilla saga 1år så vi var där på kalas :) mkt god mat och dennis och saga busade massa och somnade gott sen :P hehe ! sen så körde jag och therese in till malmö, skulle hämta jenny på slakt men bestämde oss för att gå in en runda, lr ja in kom vi aldrig, stod i kö i 1,5 timme :S sen gav vi upp, hade typ frusit fast i marken.. så det blev sent man kom i säng och tidig söndags morgon...

söndag började med att jag och dennis gick en runda :) sen hälsa vi på mamma/mormor... och sen middag i sövestad, sen efter de tog jag en runda till ridhuset med churre... lite läskigt att vara där själv men de var väldigt skönt också :) annars har kvällen varit lugn ! nu ut och gå en liten runda med gucci sen blir det sängen :)

ska iväg och hoppa lite med churre imoren :)

natti natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0