21 mars..... :)


då var denna helgen över... vad har vi gjort ?? hmm, jo köpt en ny erstättare för bettan !!! :) en ny passat ;) hehe ! annars blev det en runda till lund lördag kväll med jenny, sen hem till mina pojkar :)
söndag var jag och churre på våran första klubb tävling... inte ridit på typ en vecka utan bara longerat pga olyckan så var han väldigt fin... jag trodde ju han skulle vara helt cp och att jag skulle typ hoppa ngt hinder själv lr så men ikke han tog sig runt banan, men det var ju typ bara lite gympa för honom dom små hinderna ;)
så jag var ritkgit stolt över min pojke :) och på kvällen grillade vi och hade lite myspys.

idag måndag åkte dennis på dagis, jag och rikard skulle ta alla dom sista sakerna i passaten, man samlar på sig ganska mkt på 3år :$ det kändes jätte jobbigt att plocka ihop alla sina saker bland alla delar och skit...:( och när jag kör från michelsen så kör en bil ut framför mig typ precis som den kärringen gjorde... och gubb jävlen bara satt och skrattade :O rövhål ! aja det blir nog bättre snart, är inte rädd för att köra, det är mer alla andra idioter i trafiken som man inte riktigt kan lita på ju...
iaf, idag har vi även varit en runda hos denise och saga och busat och fikat lite :) dennis är redan trött så hoppas det blir en tidig kväll för honom, skönt för hans mamma ;) hehe. nej nu ska jag plocka undan lite till... sen blir det soffläge igen och försöka fixa ihop en liten "bok" till dennis som han ska ha på dagis :)

trevlig kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0