een lördag natt på jobb


det finns mycket konstiga människor alltså... och shit vad man kan bli avundsjuk lätt!!! :O nu snackar jag inte om mig själv! att man bara orkar liksom.. aja inte mitt problem :)

inatt jobbar jag, och det finns inte mkt att göra så man är ju ganska trött så då tänkte jag för att hålla mig vaken så fick jag slänga in ett inlägg :D snällt av mig va ?? blir jobb imorgon också, börjar 18 och jobbar till 06 ! härligt, lr not. imorgon ska jag ha med mig en massa redbull.. får köra in om statoil också och köpa ett par när jag kör hem också..

annars så händer det inte mkt, lr jo var ju hos kiropraktorn med churre här om dagen och det såg jätte bra ut och han har lugnat sig jätte mkt :) sen har jag planerat in en terräng träning nästa helg för att kiropraktorn sa att det var bara att köra igång så fort som möjligt så de ska jag göra.. ska longera imorgon också sen ska jag försöka hoppa upp ;)

nej nu måste jag återgå till mitt jobb haha :P 
 
trevlig natt på er alla läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0