läääääänge sedan !!


ojoj mycket har hänt sedan jag skrev sist... vart ska jag börja ??

kan ju börja med mig och rikard.
vi har gjort slut som ingen nog har missat ? men vi är fortfarande väldigt bra vänner och gör saker tillsammans med dennis och får helt enkelt vänta och se vad som kommer hända och ske !! :) rikard flyttar även också snart till tomelilla så det kommer bli skönt.

ja och sen har jag ju flyttat till en egen lägenhet i tomelilla. en 2a som är väldigt fin och mysig :) inga möbler bara så har du några möbler över som du inte använder hör gärna av dig ;)

sen har jag börjat jobba... härligt som tusan !! jobbar på G4S i malmö. mycket trevligt ställe med trevliga människor. trivs jätte bra...  ska förresten jobba min första natt nästa helg, ,kan ju bli spännande.. :P

dennis har börjat på dagis, tyckte det var lite jobbigt i början att han skulle lämnas ensam, han kändes så liten jämfört med dom andra barnen hehe men det ska nog bli bra :)

ja och hästen, churre alltså ! han skulle ju sättas igång nu efter mkt vila ! men var lite halv galen att rida så jag bestämde mig för att kolla upp hans rygg och tänder. och fick tid samma dag som jag ringde. åkte då till löberöds hästklinik ! mycket trevlig personal där och dom tyckte jag hade en fin kossa :) iaf, han var typ helt låst vid manken, höger sida av halsen och käken.. kul ! nej ! men han blev behandlad och vi ska dit på onsdag igen och efter de hoppas jag att jag får rida honom igen. han har haft boxvila nu 2 dagar så han var lagom vild idag när han kom ut hehe.

aja de är väl de senaste som hänt i mitt liv. nu ska jag ta tag i dagen !

ha en trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0